Aktywacja podpisu kwalifikowanego

Zakup zestawu do podpisu kwalifikowanego nie jest jednoznaczny z uzyskaniem certyfikatu. Do korzystania z podpisu wymagana jest weryfikacja tożsamości wykonana przez certyfikowanego weryfikatora Podpisuj Zdalnie. Nasi pracownicy posiadają niezbędne uprawnienia i kompetencje poświadczone przez Asseco Data Systems, właściciela marki Certum i zarazem największego dostawcy podpisu kwalifikowanego w Polsce. 

Aktywacja podpisu w siedzibie klienta:

potwierdzenie tożsamości na podstawie dowodu osobistego lub paszportu

przygotowanie umowy na wydanie certyfikatu

przesłanie umowy do Urzędu Certyfikacji Certum

założenie konta w panel.certum.pl

instalacja certyfikatu na urządzeniu

instalacja oprogramowania

praktycznie przeszkolenie

dojazd we wskazane miejsce (w cenie) - Warszwa +50km

449-499 zł netto 

 

ZAMÓW AKTYWACJĘ PODPISU

+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl



(NOWOŚĆ) Aktywacja podpisu kwalifikowanego online

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, uruchamiamy zdalną aktywację kwalifikowanego podpisu

elektronicznego. Procedura wymaga dostępu do urządzenia z kamerą i zajmuję ok. 60 minut.

Koszt aktywacji online - 499 zł netto

Kompleksowe wdrożenie podpisu kwalifikowanego, instalacja oprogramowania i przeszkolenie w cenie

 

Potwierdzenie tożsamości klienta Certum - opcja ekonomiczna

Dla klientów, którzy zakupili podpis na stronie Certum i potrzebują 

wyłącznie aktywacji oferujemy ekspresowe potwierdzenie tożsamości

z dojazdem we wskazane miejsce lub online

Procedura zajmuje ok. 20 minut.

Gwarantujemy 100% skuteczności w przejściu pozytywnie procedury.

Koszt: 289 zł netto - tryb 30 minut/24h

269 zł netto - tryb do 7 dni


Uzyskanie podpisu kwalifikowanego przez notariusza - opcja ostateczna

Opcje dedykowana jest przede wszystkim dla klientów przebywających poza granicami kraju i obejmuje przygotowanie dokumentów notarialnych, pełne wsparcie w instalacji certyfikatu online. Ze względu na dodatkowe formalności procedura trwa zwykle 7-10 dni roboczych.

 

Najczęściej zadawane pytania - aktywacja podpisu

Q: Czy uzyskanie podpisu kwalifikowanego wymaga osobistego stawiennictwa na procedurze potwierdzenia tożsamości?

A: Tak. Przyszły właściciel podpisu kwalifikowanego nie ma możliwości wyznaczenia pełnomocnika do reprezentowania go w weryfikacji tożsamości. Wymagane jest osobiste stawiennictwo.

Q: Jakie dokumenty trzeba zabrać na spotkanie celem aktywacji podpisu kwalifikowanego?

A: Do wydania podpisu wymagane jest przedłożenie dokumentu tożsamości - dowodu osobistego, paszportu lub polskiej karty stałego pobytu. W przypadku danych dodatkowych w certyfikacie (tytuł zawodowy lub dane firmowego) należy zabrać urzędowo poświadczone dokumenty potwierdzające faktyczny stan rzeczy. Skany tych dokumentów dostarczane są elektronicznie do działu realizacji Asseco Data Systems wraz z podpisaną umową na nowy certyfikat kwalifikowany.

Q: Czy podpis kwalifikowany będzie aktywny zaraz po spotkaniu?

A: Tak. Wydajemy certyfikaty w procedurze do 30 minut co oznacza, że w trakcie spotkania aktywujemy certyfikat, zainstalujemy wszystkie aplikacje i przeprowadzimy praktyczne szkolenie. 

Q: Czy za wykonaną usługę wystawiamy fakturę VAT?

A: Tak. Prowadzimy przedsiębiorstwo i wystawiamy faktury jako aktywny płatnik VAT. Dla podmiotów z sektora publicznego oferujemy możliwość wystawienia dokumentu wraz z 14 dniowym terminem płatności.

 



POTRZEBUJESZ AKTYWACJI? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl

CMS

Newsletter

Chcesz na bieżąco otrzymywać wiadomości
o pojawiających się publikacjach?

Zapisz się do bazy mailingowej

Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zapisane