Aktywacja podpisu kwalifikowanego
Zakup zestawu do podpisu kwalifikowanego nie jest jednoznaczny z uzyskaniem certyfikatu. Do korzystania z podpisu wymagana jest weryfikacja tożsamości wykonana przez certyfikowanego weryfikatora Podpisuj Zdalnie. Nasi pracownicy posiadają niezbędne uprawnienia i kompetencje poświadczone przez Asseco Data Systems, właściciela marki Certum i zarazem największego dostawcy podpisu kwalifikowanego w Polsce.
Aktywacja podpisu w siedzibie klienta:
potwierdzenie tożsamości na podstawie dowodu osobistego lub paszportu
przygotowanie umowy na wydanie certyfikatu
przesłanie umowy do Urzędu Certyfikacji Certum
założenie konta w panel.certum.pl
instalacja certyfikatu na urządzeniu
instalacja oprogramowania
praktycznie przeszkolenie
dojazd we wskazane miejsce (w cenie) - Warszwa +50km
449-499 zł netto
ZAMÓW AKTYWACJĘ PODPISU
+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl
(NOWOŚĆ) Aktywacja podpisu kwalifikowanego online
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, uruchamiamy zdalną aktywację kwalifikowanego podpisu
elektronicznego. Procedura wymaga dostępu do urządzenia z kamerą i zajmuję ok. 60 minut.
Koszt aktywacji online - 499 zł netto
Kompleksowe wdrożenie podpisu kwalifikowanego, instalacja oprogramowania i przeszkolenie w cenie
Potwierdzenie tożsamości klienta Certum - opcja ekonomiczna
Dla klientów, którzy zakupili podpis na stronie Certum i potrzebują
wyłącznie aktywacji oferujemy ekspresowe potwierdzenie tożsamości
z dojazdem we wskazane miejsce lub online
Procedura zajmuje ok. 20 minut.
Gwarantujemy 100% skuteczności w przejściu pozytywnie procedury.
Koszt: 289 zł netto - tryb 30 minut/24h
269 zł netto - tryb do 7 dni
Uzyskanie podpisu kwalifikowanego przez notariusza - opcja ostateczna
Opcje dedykowana jest przede wszystkim dla klientów przebywających poza granicami kraju i obejmuje przygotowanie dokumentów notarialnych, pełne wsparcie w instalacji certyfikatu online. Ze względu na dodatkowe formalności procedura trwa zwykle 7-10 dni roboczych.
Najczęściej zadawane pytania - aktywacja podpisu
Q: Czy uzyskanie podpisu kwalifikowanego wymaga osobistego stawiennictwa na procedurze potwierdzenia tożsamości?
A: Tak. Przyszły właściciel podpisu kwalifikowanego nie ma możliwości wyznaczenia pełnomocnika do reprezentowania go w weryfikacji tożsamości. Wymagane jest osobiste stawiennictwo.
Q: Jakie dokumenty trzeba zabrać na spotkanie celem aktywacji podpisu kwalifikowanego?
A: Do wydania podpisu wymagane jest przedłożenie dokumentu tożsamości - dowodu osobistego, paszportu lub polskiej karty stałego pobytu. W przypadku danych dodatkowych w certyfikacie (tytuł zawodowy lub dane firmowego) należy zabrać urzędowo poświadczone dokumenty potwierdzające faktyczny stan rzeczy. Skany tych dokumentów dostarczane są elektronicznie do działu realizacji Asseco Data Systems wraz z podpisaną umową na nowy certyfikat kwalifikowany.
Q: Czy podpis kwalifikowany będzie aktywny zaraz po spotkaniu?
A: Tak. Wydajemy certyfikaty w procedurze do 30 minut co oznacza, że w trakcie spotkania aktywujemy certyfikat, zainstalujemy wszystkie aplikacje i przeprowadzimy praktyczne szkolenie.
Q: Czy za wykonaną usługę wystawiamy fakturę VAT?
A: Tak. Prowadzimy przedsiębiorstwo i wystawiamy faktury jako aktywny płatnik VAT. Dla podmiotów z sektora publicznego oferujemy możliwość wystawienia dokumentu wraz z 14 dniowym terminem płatności.
POTRZEBUJESZ AKTYWACJI? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!