Aktywacja nowego podpisu

Zakup zestawu do podpisu kwalifikowanego nie jest jednoznaczny z uzyskaniem certyfikatu. Do korzystania z podpisu wymagane jest potwierdzenie tożsamości lub pełna aktywacja podpisu. Nasi pracownicy posiadają niezbędne uprawnienia i kompetencje do świadczenia usług na rzecz Certum. Lista dostępnych przedstawicieli znajduje się w zakładce Punkty Sprzedaży


Aktywacja podpisu kwalifikowanego - usługa kompleksowa

potwierdzenie tożsamości na podstawie dowodu osobistego/paszportu/aplikacji mObywatel/karty stałego pobytu

sporządzenie umowy o uzyskanie podpisu kwalifikowanego

wydanie certyfikatu w trybie express - do 30 minut od wysłania umowy

instalacja oprogramowania na komputerze

aktywacja nowego podpisu

przeszkolenie z użytkowania podpisu i konfiguracja w aplikacjach klienta

dojazd we wskazane miejsce (do 30km)

wsparcie techniczne w czasie ważności podpisu kwalifikowanego - niezawodna i sprawna pomoc od ręki


Cena aktywacji: 430 zł netto*

*Podana cena dotyczy wyłącznie przedstawicieli działający na terenie Warszawy.

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem z zakładki "Punkty Sprzedaży" w celu ustalenia ceny aktywacji podpisu.

 

ZAMÓW AKTYWACJĘ

+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl



Potwierdzenie tożsamości  - opcja ekonomiczna

potwierdzenie tożsamości na podstawie dowodu osobistego/paszportu/aplikacji mObywatel/karty stałego pobytu

sporządzenie umowy o uzyskanie podpisu kwalifikowanego

wydanie certyfikatu:

do 30 minut/24h - 290 zł netto*

wydanie certyfikatu do 7 dni - 250 zł netto*

*Podana cena dotyczy wyłącznie przedstawicieli działający na terenie Warszawy.

Skontaktuj się z naszym przedstawicielem z zakładki "Punkty Sprzedaży" w celu ustalenia ceny potwierdzenia tożsamości.

 

UMÓW SIĘ NA POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI

+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl



Najczęściej zadawane pytania - aktywacja podpisu

Q: Czy uzyskanie podpisu kwalifikowanego wymaga osobistego stawiennictwa na procedurze potwierdzenia tożsamości?

A: Tak. Przyszły właściciel podpisu kwalifikowanego nie ma możliwości wyznaczenia pełnomocnika do reprezentowania go w weryfikacji tożsamości. Wymagane jest osobiste stawiennictwo.

Q: Jakie dokumenty trzeba zabrać na spotkanie celem aktywacji podpisu kwalifikowanego?

A: Do wydania podpisu wymagane jest przedłożenie dokumentu tożsamości - dowodu osobistego, paszportu lub polskiej karty stałego pobytu. W przypadku danych dodatkowych w certyfikacie (tytuł zawodowy lub dane firmowego) należy zabrać urzędowo poświadczone dokumenty potwierdzające faktyczny stan rzeczy. Skany tych dokumentów dostarczane są elektronicznie do działu realizacji Asseco Data Systems wraz z podpisaną umową na nowy certyfikat kwalifikowany.

Q: Czy podpis kwalifikowany będzie aktywny zaraz po spotkaniu?

A: Tak. Wydajemy certyfikaty w procedurze do 30 minut co oznacza, że w trakcie spotkania aktywujemy certyfikat, zainstalujemy wszystkie aplikacje i przeprowadzimy praktyczne szkolenie. 

Q: Czy za wykonaną usługę wystawiamy fakturę VAT?

A: Tak. Prowadzimy przedsiębiorstwo i wystawiamy faktury jako aktywny płatnik VAT. Dla podmiotów z sektora publicznego oferujemy możliwość wystawienia dokumentu wraz z 14 dniowym terminem płatności.

 



POTRZEBUJESZ AKTYWACJI LUB POTWIERDZENIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl

CMS

Newsletter

Chcesz na bieżąco otrzymywać wiadomości
o pojawiających się publikacjach?

Zapisz się do bazy mailingowej

Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zapisane