Aktywacja nowego podpisu
Zakup zestawu do podpisu kwalifikowanego nie jest jednoznaczny z uzyskaniem certyfikatu. Do korzystania z podpisu wymagane jest potwierdzenie tożsamości lub pełna aktywacja podpisu. Nasi pracownicy posiadają niezbędne uprawnienia i kompetencje do świadczenia usług na rzecz Certum. Lista dostępnych przedstawicieli znajduje się w zakładce Punkty Sprzedaży
Aktywacja podpisu kwalifikowanego - usługa kompleksowa
potwierdzenie tożsamości na podstawie dowodu osobistego/paszportu/aplikacji mObywatel/karty stałego pobytu
sporządzenie umowy o uzyskanie podpisu kwalifikowanego
wydanie certyfikatu w trybie express - do 30 minut od wysłania umowy
instalacja oprogramowania na komputerze
aktywacja nowego podpisu
przeszkolenie z użytkowania podpisu i konfiguracja w aplikacjach klienta
dojazd we wskazane miejsce (do 30km)
wsparcie techniczne w czasie ważności podpisu kwalifikowanego - niezawodna i sprawna pomoc od ręki
Cena aktywacji: 430 zł netto*
*Podana cena dotyczy wyłącznie przedstawicieli działający na terenie Warszawy.
Skontaktuj się z naszym przedstawicielem z zakładki "Punkty Sprzedaży" w celu ustalenia ceny aktywacji podpisu.
ZAMÓW AKTYWACJĘ
+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl
Potwierdzenie tożsamości - opcja ekonomiczna
potwierdzenie tożsamości na podstawie dowodu osobistego/paszportu/aplikacji mObywatel/karty stałego pobytu
sporządzenie umowy o uzyskanie podpisu kwalifikowanego
wydanie certyfikatu:
do 30 minut/24h - 290 zł netto*
wydanie certyfikatu do 7 dni - 250 zł netto*
*Podana cena dotyczy wyłącznie przedstawicieli działający na terenie Warszawy.
Skontaktuj się z naszym przedstawicielem z zakładki "Punkty Sprzedaży" w celu ustalenia ceny potwierdzenia tożsamości.
UMÓW SIĘ NA POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI
+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl
Najczęściej zadawane pytania - aktywacja podpisu
Q: Czy uzyskanie podpisu kwalifikowanego wymaga osobistego stawiennictwa na procedurze potwierdzenia tożsamości?
A: Tak. Przyszły właściciel podpisu kwalifikowanego nie ma możliwości wyznaczenia pełnomocnika do reprezentowania go w weryfikacji tożsamości. Wymagane jest osobiste stawiennictwo.
Q: Jakie dokumenty trzeba zabrać na spotkanie celem aktywacji podpisu kwalifikowanego?
A: Do wydania podpisu wymagane jest przedłożenie dokumentu tożsamości - dowodu osobistego, paszportu lub polskiej karty stałego pobytu. W przypadku danych dodatkowych w certyfikacie (tytuł zawodowy lub dane firmowego) należy zabrać urzędowo poświadczone dokumenty potwierdzające faktyczny stan rzeczy. Skany tych dokumentów dostarczane są elektronicznie do działu realizacji Asseco Data Systems wraz z podpisaną umową na nowy certyfikat kwalifikowany.
Q: Czy podpis kwalifikowany będzie aktywny zaraz po spotkaniu?
A: Tak. Wydajemy certyfikaty w procedurze do 30 minut co oznacza, że w trakcie spotkania aktywujemy certyfikat, zainstalujemy wszystkie aplikacje i przeprowadzimy praktyczne szkolenie.
Q: Czy za wykonaną usługę wystawiamy fakturę VAT?
A: Tak. Prowadzimy przedsiębiorstwo i wystawiamy faktury jako aktywny płatnik VAT. Dla podmiotów z sektora publicznego oferujemy możliwość wystawienia dokumentu wraz z 14 dniowym terminem płatności.
POTRZEBUJESZ AKTYWACJI LUB POTWIERDZENIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!