-
Adres:
Punkt mobilny -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 7:00 - 19:00 sob: 9:00 - 14:00
Od uzyskania podpisu dzielą Cię 3 kroki
-
Krok 1
Skontaktuj się z nami w celu omówienia usługi
-
Krok 2
Znajdź na mapie najdogodniejszy dla Ciebie punkt sprzedaży
-
Krok 3
Potwierdź spotkanie z naszym partnerem i uzyskaj podpis od ręki
Punkty sprzedaży
Skontaktuj się z najbliższym punktem partnerskim. Podpisy kwalifikowane wydajemy na terenie całej Polski.
-
-
-
Adres:
Punkt mobilny -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 7:00 - 19:00 sob: 9:00 - 14:00
-
-
-
Adres:
Traugutta 7 lok. 22A -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 8:00 - 16:00 sob: nieczynne
-
-
-
Adres:
Romana Dmowskiego 14/1 -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 8:00 - 16:00 sob: nieczynne
-
-
-
Adres:
Warszawa + 50km -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 7:00 - 19:00 sob: 9:00 - 14:00
-
-
-
Adres:
Modra 17 -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 8:00 - 16:00 sob: nieczynne
-
-
-
Adres:
Punkt mobilny -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 7:00 - 19:00 sob: 9:00 - 14:00
-
-
-
Adres:
Vivaldiego 84 lok. 1 -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 9:00 - 17:00 sob: nieczynne
-
-
-
Adres:
Karola Marcinkowskiego 11 -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 8:00 - 16:00 sob: nieczynne
-
-
-
Adres:
3 Maja 30 -
Godziny otwarcia:
pon - pt: 8:00 - 16:00 sob: nieczynne
-
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
-
Jak wygląda procedura uzyskania podpisu?
Procedura uzyskania podpisu kwalifikowanego polega na potwierdzeniu tożsamości, wypełnieniu wniosku, aktywacji certyfikatu, instalacji oprogramowania i przeszkolenia z obsługi podpisu. Podczas szkolenia należy przedstawić dokument tożsamości i posiadać komputer, na którym operator wykona usługę.
-
Co wchodzi w skład zestawu kwalifikowanego podpisu?
Podpisuj Zdalnie oferuje dwa rodzaje podpisu. Pierwsza opcja to podpis kwalifikowany na karcie z czytnikiem Certum Mini. Druga opcja to chmurowy podpis SimplySign, który wymaga wyłącznie instalacji aplikacji do podpisu na telefonie.
-
Czy podpis kwalifikowany można uzyskać poprzez pełnomocnika?
Niestety nie. W przypadku, gdy klient nie może się stawić na spotkanie proponujemy aktywację podpisu online lub przez notariusza. Aktualnie dysponujemy trzema możliwościami wydania podpisu zdalnie. W zależności od przypadku proponujemy jedno z nich.
-
Nie posiadam numeru PESEL. Czy mogę uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?
Jak najbardziej. Kwalifikowany podpis elektroniczny może zostać wystawiony np. na dane z paszportu. Ponadto jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość wydania podpisu dla obcokrajowca na paszport lub dowód osobisty zdalnie, całkowicie online i bez konieczności wizyty u notariusza. Szczegóły znajdziesz w sekcji podpis dla obcokrajowca
-
Nie mogę znaleźć punktu partnerskiego w okolicy. Czy mogę uzyskać podpis w inny sposób?
Tak. Mamy w tej sytuacji dwie możliwości. Oferujemy potwierdzenie tożsamości w trybie online. W przypadku klientów z Polski proponujemy weryfikację za pomocą Skype/MsTeams/Webex z dodatkowym przelewem weryfikacyjnym 1PLN. Druga opcja to kontakt z najbliższym partnerem i umówienie jego przyjazdu w wybrane miejsce. Jesteśmy mobilni i dopasowujemy się do naszych klientów.
-
Mój podpis niebawem wygaśnie. Czy mogę dokonać odnowienia u Państwa?
Jak najbardziej. Odnowienie podpisu kwalifikowanego odbywa się zdalnie. Nasz specjalista połączy się z Państwem online, zweryfikuje stan posiadanego urządzenia i certyfikatu, a następnie przeprowadzi procedurę przedłużenia podpisu. Usługa jest zwykle dużo tańsza niż uzyskanie nowego podpisu, więc warto ją zrobić w terminie. Więcej informacji znajduje się w sekcji Odnów Podpis

Kontakt
Masz pytanie? Napisz do nas!