Punkty sprzedaży

Skontaktuj się z naszym lokalnym przedstawicielem

Mapa punktów
    • CMS

      Adres:

      Traugutta 7 lok. 22A
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    8:00 - 16:00
      sob: nieczynne
    • CMS

      Adres:

      Punkt mobilny
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    7:00 - 19:00
      sob: 9:00 - 14:00
    • CMS

      Adres:

      Punkt mobilny
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    7:00 - 19:00
      sob: 9:00 - 14:00
    • CMS

      Adres:

      Punkt mobilny
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    7:00 - 19:00
      sob: 9:00 - 14:00
    • CMS

      Adres:

      Warszawa + 50km
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    7:00 - 19:00
      sob: 9:00 - 14:00
    • CMS

      Adres:

      Modra 17
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    8:00 - 16:00
      sob: nieczynne
    • CMS

      Adres:

      Vivaldiego 84 lok. 1
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    9:00 - 17:00
      sob: nieczynne
    • CMS

      Adres:

      Karola Marcinkowskiego 11
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    8:00 - 16:00
      sob: nieczynne
    • CMS

      Adres:

      3 Maja 30
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    8:00 - 16:00
      sob: nieczynne

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Co wchodzi w skład zestawu kwalifikowanego podpisu?

    Podpisuj Zdalnie oferuje dwa rodzaje podpisu. Pierwsza opcja to podpis kwalifikowany na karcie z czytnikiem Certum Mini. Druga opcja to chmurowy podpis SimplySign, który wymaga wyłącznie instalacji aplikacji do podpisu na telefonie. 

  • Mój podpis niebawem wygaśnie. Czy mogę dokonać odnowienia u Państwa?

    Jak najbardziej. Odnowienie podpisu kwalifikowanego odbywa się zdalnie. Nasz specjalista połączy się z Państwem online, zweryfikuje stan posiadanego urządzenia i certyfikatu, a następnie przeprowadzi procedurę przedłużenia podpisu. Usługa jest zwykle dużo tańsza niż uzyskanie nowego podpisu, więc warto ją zrobić w terminie. Więcej informacji znajduje się w sekcji Odnów Podpis

  • Jak wygląda procedura uzyskania podpisu?

    Procedura uzyskania podpisu kwalifikowanego polega na potwierdzeniu tożsamości, wypełnieniu wniosku, aktywacji certyfikatu, instalacji oprogramowania i przeszkolenia z obsługi podpisu. Podczas szkolenia należy przedstawić dokument tożsamości i posiadać komputer, na którym operator wykona usługę.

  • Czy podpis kwalifikowany można uzyskać poprzez pełnomocnika?

    Niestety nie. W przypadku, gdy klient nie może się stawić na spotkanie proponujemy aktywację podpisu online lub przez notariusza. Aktualnie dysponujemy trzema możliwościami wydania podpisu zdalnie. W zależności od przypadku proponujemy jedno z nich.

  • Nie posiadam numeru PESEL. Czy mogę uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?

    Jak najbardziej. Kwalifikowany podpis elektroniczny może zostać wystawiony np. na dane z paszportu. Ponadto jako jedyni w Polsce oferujemy możliwość wydania podpisu dla obcokrajowca na paszport lub dowód osobisty zdalnie, całkowicie online i bez konieczności wizyty u notariusza. Szczegóły znajdziesz w sekcji podpis dla obcokrajowca

  • Nie mogę znaleźć punktu partnerskiego w okolicy. Czy mogę uzyskać podpis w inny sposób?

    Tak. Mamy w tej sytuacji dwie możliwości. Oferujemy potwierdzenie tożsamości w trybie online. W przypadku klientów z Polski proponujemy weryfikację za pomocą Skype/MsTeams/Webex z dodatkowym przelewem weryfikacyjnym 1PLN. Druga opcja to kontakt z najbliższym partnerem i umówienie jego przyjazdu w wybrane miejsce. Jesteśmy mobilni i dopasowujemy się do naszych klientów.

CMS

Kontakt

Masz pytanie? Napisz do nas!

Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zapisane

CMS

Newsletter

Chcesz na bieżąco otrzymywać wiadomości
o pojawiających się publikacjach?

Zapisz się do bazy mailingowej

Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zapisane