Podpis elektroniczny dla obcokrajowca
Prowadzisz biznes w Polsce? Potrzebujesz podpisu kwalifikowanego od polskiego dostawcy usług zaufania (qualified electronic signature Poland)? Nie masz możliwości przyjazdu do Polski? Dobrze trafiłeś. Podpisuj Zdalnie jako jedna z nielicznych firm oferuje możliwość uzyskania podpisu kwalifikowanego dla obcokrajowca. Bez konieczności udawania się do notariusza. Bez zbędnych formalności. W 100% online i nawet w ciągu 2h od wnioskowania!
Podpis Kwalifikowany SimplySign Global - aktywacja online nawet w 2h
1 rok - 3199 zł netto
2 lata - 3299 zł netto
3 lata - 3599 zł netto
Jak uzyskać podpis elektroniczny dla obcokrajowca?
Uzyskanie podpisu elektronicznego dla cudzoziemca składa się z trzech etapów. W pierwszej kolejności należy wypełnić formularz przesłany przez Podpisuj Zdalnie. Na podstawie danych zostanie przygotowany wniosek o uzyskanie certyfikatu. Drugim etapem jest przejście procesu weryfikacji tożsamości przez zewnętrznego operatora IDnow. Proces zajmuje ok. 30 minut. Trzecim etapem jest wideorozmowa ze specjalistą Podpisuj Zdalnie. Zaakceptuje on wniosek i prześle do centrali Certum celem akceptacji. Następnie przeprowadzi proces aktywacji podpisu, instalacji oprogramowania i profesjonalne szkolenie.
Cały proces przeprowadzany jest w języku polskim lub angielskim – w zależności od preferencji klienta.
Procedura wydania podpisu kwalifikowanego dla obcokrajowca:
- Skontaktuj się z nami – doradzimy optymalne rozwiąznie
- Wypełnij wniosek o uzyskanie certyfikatu kwalifikowanego i prześlij nam numer złożonego wniosku
- Przejdź proces wideoweryfikacji z certyfikowanym operatorem we wcześniej ustalonym terminie (ok. 30minut)
- Spotkaj się z weryfikatorem Podpisuj Zdalnie na Google Meet/Skype/MsTeams celem przeprowadzenia dalszej procedury. Spotkanie trwa około godziny.
Po przejściu procedury będziesz posiadał aktywny podpis kwalifikowany, z zainstalowanym aplikacjami i wiedzą, jak składać podpis elektroniczny na dokumentach.
ZAMÓW USŁUGĘ
+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl
Jakie dokumenty wymagane są do wydania podpisu kwalifikowanego dla osoby zagranicznej?
Do uzyskania podpisu elektronicznego należy przygotować dokument tożsamości. Do wyboru jest dowód osobisty, paszport lub karta stałego pobytu. Jeżeli dane z dokumentu mają znaleźć się w certyfikacie jako identyfikator, to zalecamy wybranie paszportu. W przeciwieństwie do pozostałych dokumentów jest on honorowany w systemach eKRS i s24. Paszport musi być ważny dłużej niż podpis kwalifikowany.
W sytuacji, gdy otrzymałeś numer PESEL, możliwe jest jego dodanie do certyfikatu. Wymagane jest dostarczenie skanu o nadaniu numeru PESEL przez urząd. W przeciwnym wypadku proces będzie zawieszony. Certyfikat z polskim numerem PESEL nie ma ograniczeń w użyciu. Akceptowany jest w każdym systemie rządowym.
Lista wymaganych dokumentów do podpisu dla obcokrajowca:
- paszport/dowód osobisty/polska karta stałego pobytu – niezbędne do przeprowadzenia weryfikacji tożsamości i wypełnienia wniosku
- adres mailowy – na wskazany adres przesyłany jest formularz i wszystkie kluczowe informacje niezbędne do aktywacji certyfikatu
- zaświadczenie o nadaniu numeru PESEL – dokument opcjonalny, tylko dla klientów posiadających polski PESEL. W przeciwnym wypadku wprowadzany jest identyfikator w dokumentu tożsamości
Czy podpis kwalifikowany może być bez numeru PESEL?
Tak, a procedura wydania podpisu elektronicznego bez PESEL jest identyczna jak dla Polskiego obywatela. Dodatkowo w myśl rozporządzenia eIDAS możemy go zastąpić numerem paszportu lub numerem dowodu osobistego. Przed każdą aktywacją podpisu weryfikujemy, w jakim celu ma być uzywany podpis i doradzamy optymalne rozwiązanie. Zależy nam na obustronnej współpracy. Klienci korzystający z naszych usług zawsze do nas wracają
5 rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy podpisie dla obcokrajowca
- Zgodność danych między KRS, a tymi zawartymi w certyfikacie – należy dokładnie zweryfikować czy dane podane we wniosku o certyfikat są identyczne jak te podane w KRS, CRBR czy s24. Brak integralności skutkuje odrzuceniem podpisu w systemie.
- Numer identyfikacyjny w podpisie – jeżeli podpis ma służyć sprawom podatkowym (podatnik.gov.pl, deklaracje CIT) to należy wybrać numer PESEL jako identyfikator.
- Ważność certyfikatu – jeżeli dokumentem potwierdzającym tożsamość ma być paszport należy zakupić podpis nie dłuższy niż ważność dokumentu.
- Znaki specjalne w certyfikacie – pomijanie znaków specjalnych i ich spolszczanie skutkuje odrzuceniem certyfikatu kwalifikowanego w procesie weryfikacji.
- Dane dodatkowe w certyfikacie takie jak nazwa reprezentowanego podmiotu budują profesjonalny wizerunek, ale stwarzają problemy przy podpisywaniu dokumentów w ramach innej spółki. Zalecamy wybranie uniwersalnego certyfikatu bez danych firmowych.
ZADAJ NAM PYTANIE O POLISH QUALIFIED SIGNATURE
+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl
Dlaczego warto zlecić podpis elektroniczny dla osoby zagranicznej właśnie nam?
Jako jedni z nielicznych podmiotów oferujemy uzyskanie podpisu kwalifikowanego dla klienta zagranicznego bez konieczności przyjazdu do kraju i w tak krótkim czasie. Standardowa procedura u konkurencyjnych dostawców wymaga udania się do notariusza, tłumaczenia przysięgłego dokumentów, przesłania ich do Polski i czekania na akceptację co zajmuje niekiedy nawet 3 tygodnie. U nas ten proces jest skrócony maksymalnie w czasie.
Tak sprawną obsługę zapewniamy dzięki zaufaniu Certum i dużemu doświadczeniu w obsłudze klientów zagranicznych. Nie dostarczamy wyłącznie podpisu, a kompleksowe rozwiązanie problemu: od doradztwa w zakresie najlepszego podpisu dopasowanego do danych potrzeb, po wydanie podpisu i wsparcie w składaniu dokumentów drogą elektroniczną. Nasz profesjonalizm docenia już wiele firm i współpracuje z nami w ramach stałej umowy.
Ile kosztuje podpis kwalifikowany dla obcokrajowca?
Koszt usługi zależny jest od długości ważności certyfikatu. Podpis kwalifikowany wydawany jest wyłącznie w formie chmurowego certyfikatu. SimplySign od Certum jest wygodny w obsłudze i honorowany we wszystkich systemach administracji rządowej.
Podpis Kwalifikowany SimplySign Global - aktywacja online
1 rok - 3199 zł netto
2 lata - 3299 zł netto
3 lata - 3599 zł netto
Co wchodzi w skład usługi podpisu dla obcokrajowca?
Certyfikat kwalifikowany na 1,2 lub 3 lata
Przygotowanie umowy i potwierdzenie jej zgodności przez Podpisuj Zdalnie
Opłacenie zewnętrznego operatora potwierdzającego tożsamość
Aktywacja podpisu kwalifikowanego w trybie turbo
Instalacja oprogramowania i sterowników
Przeszkolenie z obsługi podpisu
ZAMÓW USŁUGĘ
+48 536 456 661 | kontakt@podpisujzdalnie.pl
Podpis kwalifikowany dla obcokrajowca – najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Q: Czy podpis kwalifikowany musi zawierać polski numer PESEL?
A: Nie. Zamiennikiem numeru PESEL jest numer paszportu lub dowodu osobistego.
Q: Jak wygląda procedura wydania podpisu kwalifikowanego klientowi zagranicznemu w Polsce?
A: Procedura nie różni się niczym od wydania standardowego podpisu i zajmuje ok. 30 minut. Podpisuj Zdalnie oferuje usługę wydania podpisu kwalifikowanego z dojazdem na terenie Warszawy i okolic.
Q: Czy podpis kwalifikowany bez numeru PESEL posiada jakieś ograniczenia?
A: Tak. Podpis nie będzie współpracował z aplikacją eDeklaracje. W przypadku innych systemów (eKRS, s24 itp.) działa bez zarzutu. Ograniczenia wynikają z ułomności systemów administracji rządowej.
Q: Czy Podpisuj Zdalnie wspiera klientów przy podpisywaniu dokumentów urzędowych?
A: Tak. Posiadamy ogromne doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z CRBR, eKRS, s24. Gwarantujemy 100% załatwienie problematycznej sprawy.
MASZ PYTANIE? SZYBKO CI ODPOWIEMY