Od uzyskania podpisu dzielą Cię 3 kroki

  • Umów się na spotkanie celem aktywacji podpisu

    Krok 1

    Umów się na spotkanie celem aktywacji podpisu

  • Znajdź na mapie najdogodniejszy dla Ciebie punkt sprzedaży

    Krok 2

    Znajdź na mapie najdogodniejszy dla Ciebie punkt sprzedaży

  • Udaj się na spotkanie. Nie zapomnij zabrać dokumentu tożsamości

    Krok 3

    Udaj się na spotkanie. Nie zapomnij zabrać dokumentu tożsamości

Punkty sprzedaży

Znajdź dogodny dla Ciebie punkt sprzedaży. Realizujemy usługi w 7 lokalizacjach!

Mapa punktów
    • CMS

      Adres:

      Okólna 43A, lokal 116, 05-260 Marki
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      pon - pt:    08:00 - 16:00
      sob: na życzenie
    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie całego Radzymina i okolic
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie całej Warszawy
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie Ząbek i okolic
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie całego Legionowa i okolic
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie całego Nowego Dworu Mazowieckiego
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie Zielonki i okolic
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

    • CMS

      Adres:

      Realizacja na terenie Wołomina
    • CMS

      Godziny otwarcia:

      24/7

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

  • Jak wygląda procedura uzyskania podpisu?

    Procedura uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego wymaga bezpośredniego spotkania z weryfikatorem, w czasie którego dokonana zostanie weryfikacja tożsamości, podpisanie umowy subskrybenckiej i nagranie certyfikatu na urządzenie kryptograficzne. 

  • Co wchodzi w skład zestawu kwalifikowanego podpisu?

    W skład zestawu do podpisu wchodzi: bezpieczny czytnik kart inteligentnych, karta kryptograficzna spełniająca najnowsze standardy kwalifikowanego urządzenia, certyfikat kwalifikowanego podpisu elektronicznego nagrywany na kartę kryptograficzną.

  • Czy podpis kwalifikowany można uzyskać poprzez pełnomocnika?

    Nie ma takiej możliwości. Osoba ubiegająca się o kwalifikowany podpis elektroniczny musi bezpośrednio stawić się w punkcie partnerskim. Związane jest to z procedurami bezpieczeństwa i ryzykiem kradzieży tożsamości poprzez wykorzystanie podpisu.

  • Nie posiadam numeru PESEL. Czy mogę uzyskać kwalifikowany podpis elektroniczny?

    Jak najbardziej. Kwalifikowany podpis elektroniczny może zostać wystawiony na dane z paszportu lub karty stałego pobytu. Ponadto rozporządzenie eIDAS daje możliwość umieszczenia w certyfikacie zamiast PESEL-u numer identyfikacji podatkowej. Szczegóły znajdziesz w sekcji podpis dla obcokrajowca

  • Czy podpis respektowany jest tylko na terenie Polski?

    Zgodnie z europejskim rozporządzeniem eIDAS kwalifikowany podpis elektroniczny respektowany jest we wszystkich krajach Unii Europejskiej i posiada skutek prawny równoważny podpisowi odręcznemu. Skutek ten ma swoją moc wyłącznie w elektronicznym obiegu dokumentów. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

  • Posiadam aktywny podpis. Co jest potrzebne do podpisywania dokumentów?

    Do pełnego wykorzystania kwalifikowanego podpisu elektronicznego potrzebne jest oprogramowanie do obsługi karty kryptograficznej i dedykowana aplikacja do składania podpisu elektronicznego.

CMS

Newsletter

Chcesz na bieżąco otrzymywać wiadomości
o pojawiających się publikacjach?

Zapisz się do bazy mailingowej

Dziękujemy!

Twoje zgłoszenie zostało pomyślnie zapisane