Kwalifikowany podpis elektroniczny dla księgowych. Podstawowe narzędzie w biurze rachunkowym
Aktualnie obowiązujące przepisy prawne nałożyły na wszystkie biura rachunkowe obowiązek przekazywania zeznań podatkowych do urzędów skarbowych tylko i wyłącznie w formie elektronicznej. W niedługiej perspektywie obowiązek ten będzie nałożony na wszystkich prowadzących działalność gospodarczą. Podpisuj Zdalnie oferuje kwalifikowane podpisy elektroniczne dla biur rachunkowych i samodzielnych księgowych. Do podpisywania JPK, Płatnika, eDeklaracji, eKRS i wszystkich kluczowych systemów administracji publicznej.
Sprawdź rewelacyjny mobilny podpis kwalifikowany SimplySign!
Podpis elektroniczny do urzędu skarbowego
- certyfikat kwalifikowany wydany na okres 2 lub 3 lat
- zawiera wyłącznie dane osoby fizycznej (księgowej)
- numer identyfikacyjny w certyfikacie: PESEL
- umożliwia podpisywanie dokumentów w dowolnym formacie
- zgodny z wymaganiami polskich systemów administracji państwowej
- idealny do Płatnika, eDeklaracji (JPK)
- kompatybilny z programami księgowymi
Zastosowanie podpisu elektronicznego w biurze rachunkowym
- składanie deklaracji podatkowych (podpisywanie JPK)
- składanie deklaracji ZUS
- podpisywanie sprawozdań finansowych
- zawieranie umów elektronicznych na obsługę księgową
- podpisywanie faktur
- kontakt z GIIF
- wysyłanie deklaracji PIT-11 w formie elektronicznej
Kwalifikowany podpis elektroniczny w księgowości - korzyści
- Możliwość podpisywania i przesyłania dokumentów w imieniu klienta - klienci często decydują się na przekazanie pełnomocnictwa do składania deklaracji podatkowych w ich imieniu. W tym celu potrzebne jest złożenie dokumentu UPL-1 i wykorzystanie podpisu kwalifikowanego. Podpis elektroniczny do urzędu skarbowego zastępuje problematyczny Profil Zaufany.
- Możliwość użycia w systemach księgowych i ERP - najpopularniejsze programy księgowo-magazynowe oferują podpięcie kwalifikowanego podpisu elektronicznego i sygnowanie dokumentów finansowych.
- Mniej błędów przy wprowadzaniu danych księgowych- ograniczenie pomyłek jest łatwiejsze, gdy prowadzimy elektroniczny obieg dokumentów. Zamiast przepisywać numery rachunków bankowych łatwiej je przekopiować i uniknąć kosztownej wpadki.
- Oszczędność miejsca - dokumenty elektroniczne nie wymagają ich drukowania i magazynowania. Nie potrzebujemy miejsca na przechowywanie segregatorów i teczek. Przy obsłudze kilkudziesięciu spółek robi to gigantyczną oszczędność zajmowanej powierzchni.
- Orientacja na klienta - biura rachunkowe obsługują spółki, które wykorzystują kwalifikowany podpis elektroniczny do codziennej pracy. Możliwość dostarczania dokumentów w formie elektronicznej to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta.
- Sprawny obieg dokumentów księgowych - zamiast drukować i wysłać sterty dokumentów miesięcznie można prowadzić cyfrowy obieg faktur, która jest szybsza. tańsza i upraszcza dostęp do danych.
Uwaga! Wprowadzenie danych dodatkowych do certyfikatu kwalifikowanego uniemożliwi podpisywanie dokumentów w imieniu klienta. Podpis zawierający dane organizacji X może być wykorzystany wyłącznie w ramach działań organizacji X.
Jak uzyskać podpis elektroniczny do urzędu skarbowego?
- Skontaktuj się z nami. Nasz specjalista zaproponuje podpis kwalifikowany dopasowany do prowadzonej działalności.
- Ustal termin spotkania i zakres usługi - przyjedziemy w wyznaczone miejsce i wydamy podpis elektroniczny.
- Na życzenie skonfigurujemy podpis na twoim komputerze. Oferta usług dodatkowych znajduje się poniżej.
Wsparcie techniczne dla biur rachunkowych z podpisu elektronicznego
- Pomoc w podpisywaniu deklaracja podatkowych i ZUS (rozwiązywanie błędów: 402 - Brak aktualnego pełnomocnictwa/upoważnienia do podpisywania deklaracji | 403 - Dokument z niepoprawnym podpisem | 404 - Dokument z nieważnym certyfikatem |405 - Dokument z odwołanym certyfikatem | 406 - Dokument z certyfikatem z nieobsługiwanym dostawcą |407 - Dokument z certyfikatem z nieprawidłową ścieżką | 413 - Dokument z certyfikatem bez wymaganych atrybutów)
- Pomoc w podpisywaniu sprawozdań finansowych
- Konfiguracja podpisu elektronicznego w programie Płatnik
- Konfiguracja podpisu elektronicznego w systemach ERP
Prowadzisz biuro rachunkowe i potrzebujesz podpisu elektronicznego? Skontaktuj się z nami!